Sunday, February 28, 2010

ASAH MATA workshop...



Sifu Saiful Nang....Insprasiku...


ASAH MATA workshop (27 & 28 Feb 2010....)

By Saiful Nang and Ahim Rani....

ASAH MATA workshop Di Anjurkan Oleh candidsyndrome. workshop selama 2 hari ani..Alhamdulilah BEST....puas hati..di mana kami di bagi talk oleh Sifu Saiful Nang n Ahim Rani...

Dari Workshop ani..Kmi Semua Peserta CS mendapat ilum yg di bagi oleh Saiful Nang and Ahim Rani sendiri...syukur..selapas workshop ani kmi tau udah how to take great n Best pics...Terima Kasih dengan tunjuk ajarnnya...Hidup Dunia Photography..

Esok Hari nya on 28th Feb 2010..kami di bagi task Photo Essay...differet tasak utk different Group..e.g Islam In Brunei, Kampong Ayer, Beauty is Brunei, Pasar Ikan, Nasi Katok and Makanan Traditional. kami di bagi masa outing utk complet the task till kul 12.00 tarus lunch..then get ready untuk sesi Presentation sama keritikan dari sifu sifu...then after abis kesemua 11 groups presentation..kmi di bagi sijil Penyertaan ASAH MATA..Alhamdulilah terima ksaih sijilnya..yg paling ku happy..sijil dari CS lagi...=) athe the end of the day..b4 kmi bali..ada group photo yg di ambil Oleh Mubarak...he he he Alhamdulilah workshop ASAH MATA Berjaya and berjalan dengan Lancar... nanti kan kami lagi di Photo Camp, Comming Soon.


2 comments:

Out Of Focus said...

So how was it? Storylah sikit bro...

TwOoNeOnE said...

he he he... bah i will rite sikit ah.. no ida psala kn upload gamabr saja dulu he he he